søndag 10. januar 2016

Det snør og Blåser!

Det snør og snør her, samt endel vind.
Vi gikk oss en liten tur i dag, men det var tungt pga dårlig brøytet veier.
Eller sidegater. Men vi tok oss en tur i hagen etter turen for litt lek.
Når gradene er på flere minus, da bruker jeg varmedekken på Mille. Blitt flinkere til å bruke den nå, 
pga forkalkningene.
Viktig å holde kroppen tørr og musklene varme.Varmedekken Mille har på seg er en venninne av meg som har sydde, den gang til min første hund. Den sitter så godt å dekker hele magen under.Ellers så er jeg veldig glad i Hurtta sine produkter, men akkurat regn/varmedekkene deres sitter ikke så godt på. 

Litt baking ble det i dag også.



Mille i full fart.

Hm, er det lov til å knekke av en gren på mor sin Syrinbusk?

Uff, slik det blåser.

I dag har jeg baket litt. Skal til mine foreldre å spise middag
sammen flere i familien. Det beste de vet, inkl. meg er kanelboller.
I dag formet jeg dem som et hjerte.

Noen av bollene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar