søndag 1. november 2015

Tanumsaga- Lundsetra.

I dag ble det en fin tur på helt nye stier for Mille og meg.
Moro å prøve noe nytt. I dag ble det fra Tanumsaga til Lundsetra.
Der inne var det nok en seter som ble brukt for mange år siden.
Jeg kan se for meg at de helt sikkert har hatt noen kuer som har beitet bra i den flotte naturen og drikkevann hadde de rikelig av når de bare kunne gå ned fra setra til Hallevannet.
Jeg er ikke sikker på dette, bare noe jeg tror og antar.

Her er dagens få bilder. Ikke helt fornøyd med bildene, tror jeg har hatt litt gal innstilling på kameraet. I dag var det overskyet og litt rått ute, tåken lå litt på himmelen.
Men hva gjør vel det? Bare man kler seg, temperaturen var for øvrig 10 grader så ingen fare.




Litt av Hallevannet.

Mille sitter på trappen til Lundsetra.

Så lærte jeg i dag at disse her heter
Stive kråke bein. (Mulig i et ord.)

1 kommentar:

  1. Visst ÄR det moro med nya ställen att promenera på! Jag försöker hela tiden hitta nya platser, både för min egen del och för Toscas välbefinnande.

    Vacker utsikt där över vattnet!

    SvarSlett