søndag 4. oktober 2015

Søndag 4.oktober 2015.

I dag vender snuten hjem.
Men aller først må vi få med oss en tur til.
I dag gikk vi et annet sted, Killingskaret.
Tenk i dag, gikk jeg tom for batterier på kameraet mitt. Det er urutinert!

Flott? Med dette bilde gikk jeg tom for batterier.
Grrrrrr...........

Enda finere farger.

Mille stor koser seg og kan gå/løpe løs.

Hei, tar meg et lite bad.


Når jeg kom hjem, etter en liten hunde-blund, ja da måtte jeg dusje!
Ikke fult så fornøyd når jeg må dusje. Selv med egen dusj.


Tørke seg er helt greit.

2 kommentarer:

  1. Det hände mej också för inte så längesedan... att batteriet i kameran tog slut. Det SKA bara inte hända, men ändå gör det det. Jag håller med dej, det känns orutinerat! *S*

    Sötaste Mille i handduken, då!

    Och vilken fin helg ni har haft!

    SvarSlett
  2. Ja, det er kjempe kjedelig og egentlig helt unødvendig.
    Selvfølgelig på en slik dag ser man jo mange fine motiver enn vil ta bilde av.

    Helgen var kjempe fin, flott sol og fine turer.

    SvarSlett