onsdag 2. februar 2011

Ny badet!



I dag har jeg hatt det kjempe fint.
Matmor har ferie, så i dag har det blitt to gode turer på 1.times tid hver.
Nå i ettermiddag gikk vi tur med venninne min Kana.
Her har det blitt rene skøytebanen, i ettermiddag regnet det litt, så vi valgte å gå i skogen.
Der var det kjempe fint å gå, ingen av oss gikk igjennom snøen og vi hundene fikk springe løs nesten hele runden på en time.

Men når jeg kom hjem var alle fire labbene mine fulle av klister og masse hår hadde lagt seg rundt alt det seige fettet. ( ps. jeg røyter noen veldig fortiden, det er hår overalt! )
Så da måtte jeg i dusjen for å få et såpe bad! Klisteret gikk ikke av og matmor måtte frem med Zalo, da gikk det av.


Her er jeg ferdig nybadet å litt MOLEFONKEN.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar